Esrkdm evet ben gittim dr Ertan okay çok iyi karşıladı çok güler yüzlü bir doktor 45-50 dk sürdü baya baktık her şeyi tek tek inceledi hatta bizim bebiş yüzünü göstermedi diye baya bi bekledi doktor dönsün diye uğraştı az bi şey görebildik şansımıza kapatmıştı hep yüzünü 😄😄