hassass_anne55 canim ağlamana gerek yok bu genetik bisey anne baba iriyse cocuk haftasindan ileride hizla gelisebiliyor benimde 29 haftada 31 haftalik dedi. 31 haftama geldigimde ise 33+4 haftalik dedi doktorum normal oldugunu soyledi kafasi baya onde gidiyor tek sorun normal dogum istiyorum boyle gelismeye devam ederse 38 haftaya kadar kendi gelmezse sezeryan olcak ne yazikki 🤷♀️ Ayrica kafasi iki hfta geride de diyebilirdi doktor allah korusun kendini uzme boyle bisey icin kotu bi durum degil🥳