MelisaKara bende düşünüyorum hatta urolaji doktoruyla görüştüm ama bebeğim prematüre doğdu kendini biraz toplasın yaparız dedi kendinizi hazır hissedince gelin dedi.. ben çok istiyorum yaptırmak küçükken daha rahat oluyor.. doktorda bir akşam sıkıntı çekersin sabah kaldığın yerden devam endişe edecek bişey yok dedi