BuMu öncelikle geçmiş olsun,martta kürtaj olmuştum bende kolay ve rahat bir işlemdi sonrasında 2ay korundum,5aydır bende bekliyorum olmasını geçen ay gittim ultrasonda baktı sıkıntı yok dedi,sizin gibi takılmıştı aklıma,fakat fsh yükselmiş ondan kalamıyorum galiba🥺