Dün girdim bende cnm mutlaka tok ol ve girmeden 5-10 dakıka önce çikolata ve vişne suyu içebilirsin ve son olarak şakın idrara sıkışıklık durumu olmasın iyice tuvaletini yap çünkü doktor bazen yakalayabilmek için çok fazla bastırıyo idrar olursa kacırma durumu olabilir