Tarana Merhaba .24gün önce sezeryan oldum son bir haftadır bebek hep kucağımda ve dikişlerimde sızlamalar oluyor.Bu normalmı?
Sweetblonde88 Tarana 8 yıl oldu hala ara ara sızlar 😢çok normal iyileşirken sızlama ve kasıntı daha çok olur.