gizemaydemir_ Adetime 6 gün kala 6 gün öncesini gösteren testi yaptım kabak gibi çift çizgi çıktı bugün %99 doğru yazan başka bir test yaptım tek çizgi çıktı akşamına yine 6 gün öncesini gösteren testi yaptım çift çizgi çok net!? Valla aklım karıştı hamilemiyim değil miyim ama aşırı kasık sancım var hamileyim diye hissediyorum. Şuan adetime 4 gün kaldı?
CanNurdan gizemaydemir_ en temizi kan testi yaptırmak çıkmadı dediğinizde hayalet çizgi vardır belki siz görmemişsinizdir benim testimde de benden başka kimse görmedi 😊
pyymamm gizemaydemir_ normal ucuzlar yanlıs cıkabiliyoe banada denk geldi ikiside pozitifse vardır ama kan sonucu daha garanti
gizemaydemir_ CanNurdan Bugün sağlık ocağında kan verdim şansıma akşama kadar sonuç çıkmadı yarına kaldı ama ben meraktan çatlayacağım😢
gizemaydemir_ Caglagorkem İnşallah öyledir ilk gebeliğimide 6 gün öncesi baktığım testte öğrenmiştim ona güveniyorum 🤩