Lvnya eşimin ananesi tedaviyle mi oldu dedi 🙄 anane biz tedavi mi gorduk diye kızınca da geri vites yaptı 😂😂😂 ben 22 yaşında evlendim eşim 23tu. Hiç çocuk düşünmedik, ev almak için cirpindik, zaten kendimi anne olmaya hiç hazır hissetmiyordum. Bu sene çocuk düşündük rabbim de aratmadan nasip etti. İnsanlar borclarimizi ve nelerle ugrastigimizi bilmelerine rağmen böyle düşünüyorlar işte. Hayır tüp bebek olsa niye sakliyim o da yine benden ve kocamdan..🤦