Anneyimmmmm
Kızlar ben doğum yaptım. İçimde kalan bir kaç şeyi söylemek istiyorum siz yapın diye. Devlet hastanesinde doğum yaptım. Kendime taç bebeğime tulum falan yaptırmıştım resim çekinirim diye. Ama aşırı miğde bulantım olduğu için gözüm görmedi bile. Bebeğimi dahi giydiremedim. Tabi özelde olsa yanımda kalan kişi yapardı ama devlette refakatçi almadılar. Ama şimdi ki aklım olsa süs püs boş verip ikimizin hastane de Bi fotosu olsun isterdim. Hep bebeğimi çekmişim 😊 birlikte fotomuz yok hastanede 😔 olsun. bol bol hastane de fotosunu çekin bebeklerinizin. Ertesi gün bile değişiyorlar. Bi kaç gün sonra aaa ne değişikmiş diye çok şaşırıyor insan. O ilk gün anısı çok başka. Eve gelince de resmini çekin ilk eve geldiğinde resim çekmemişim çok pişmanım. Evinde ilk günü diye saklardım o resmi. Sezeryanın yaptığı baş ve boyun ağrısından aklıma bunlar gelmedi hiç. Ama şu an her anını her saniyesini çekiyorum. Geçen sırtına kadar kaka yapmış onu bile çektim 😂 ilerde her şey anı kalsın oğluma. Benim hiç bebeklik fotoğrafım yok oğlumun bolca olsun istiyorum o yüzden şuan 60 günlük ama rahat 2000 fotomuz vardır babamız bastırmaktan yıldı artık :)