Yello canım kaçıncı gün yaptıklarını üzerine neden yazmadın karışmadı. Bir de ikinci çizgi koyulaşınca yumurtlama oluyormuş o günü ve sonrası 3 günü değerlendirme gerekiyor. Yaptınız mı yumurtlamayı gördün mü.? Bnde şuan ovulasyon testi yapıyorum. Henüz yumurtlamadım devam ediyorum teste.