Mervemirac 6 haftalık hamişler sanki benim göbek çıktı gibi yemek yemem gayet iyi mide bulantım yok gibi birşey acaba ondan mı yoksa psikolojik mi 🙈
Ecrinimm Mervemirac pskoljık o canım imkansız göbeğin çıkması banada öyle geliyordu ama 28haftalığım daha yeni yeni büyüyor karnım
Ecrinimm Mervemirac ayrıca mide bulantısı 7haftada başlıyor çok lanet. Bısey ben hala çekıyorım kusuyorum inş. Başlamaz
gezentianne Mervemirac Canm 5-6 haftalıkken gaz oluyor bebegin henüz kan pıhtısı kadar tıbben çıkması imkansız :)
fadimeozbas @Mervemirac 6 haftalık bebeğin kesesi daha yeni görünüyor 😄 gaz şişkinliği zamanla anlayacaksın😂
Mervemirac fadimeozbas ay galiba öyle ya zaten paniğim ben 4 kaybım var şimdi hergün iğne vuruluyorum ondan da hep bir pimpiriklilik 😒
Mervemirac Mervednr Ecrinimm bende hiç yok bulantı desem yeri acayip yiyorum yani ☺️ Hani diyorum sanki hamile değilim yada ilerlemeyecekmi diyorum bir yandan bulantı olmayınca sanki hamileliğin simgesi bulantı gibi 😂😂
Mervednr Mervemirac ilk haftalarda şişkinlik çok oluyor canım. 12. Haftadan sonra düzeliyor 20. Haftadan sonra tam anlamıyla göbeğin oluyor 😀 39 larda falan artık göbek bağımsızlığını ilan ediyor 🥰
Canannncan Mervemirac progestan kullanıyosan oda şişlik yapıyo bende kullandım ve karnım davul gibiydi sonra indi
Ecrinimm Mervemirac bende öyleydim 7haftaya kadar sonra kabus gibi başladı yavaş yavaş şiddetlendi ama bellide olmaz bazılarında hıc bulantı olmuyor inş öle olur
Asu20 Mervemirac belkı psikolojik belkı de gaz oldugundan dur şişkınlık. Benım 5.aydan sonra belli olmaya başlamistı. Tabı her bunye aynı degıl 🤗🍀
Mervemirac Asu20 kesinlikle öyle bünyeden bünyeye değişir hayırlısı ile sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah yavrularımızı 🤲☺️
[silindi] Mervemirac canım benimde karnım.cikti gibi 6. Haftama girdim .burdakilere diyorum çıktı karnım diyorlar çok erken göbeğindir senin halbuki benim göbeğin hiç yok dumduzdu karnım gebelikten önce 😂
Canannncan [silindi] göbek demekte doğru değil aslında bende çok zayıfım 48 le hamile kaldım ilk haftalar inanılmaz göbeğim vardı. Gaz sancısı kabızlık mide şişliği vs hepsi etkiliyo. Şimdi 14. Haftamdayım karnım düzleşti 😊
Havvaalshn Ben 18 haftalık hamileyim daha hiç göbeğim çıkmadı sabah bulantısı devam ediyor baş ağrısı hat safhada :):):) size maşallah kolay hamilelik geçirmeniz dileğiyle
Mervee58 Mervemirac gaz olduğunu düşünüyorum çünkü benimde şişti 16. Haftamdayım göbeğim minicik daha 🙈🥰 sanırım büyümesine daha var☺️
Rbs111 Mervemirac Bebeğin göbeğinde değil ki canım belki bebek bile oluşmadı daha bilmiyorum gittin mi kontrole ama ☺️ 18 den sonra Bebeğim göbek hizama çıktı. Şuan kasık bölgende