Ruhsuz Doktorum degerin normal dedi ama okuduğum postlarda 75 - 80 arası iyi deniyor doktorum neden bana bir sey söylemedi acaba??
Asrinayaz Ruhsuz canm bnm 106 çıktı ilk tahlillerimde dikkat ettim sonra şekerim 3 ay sonra 77 çıktı ☺️
Sermec Ruhsuz ben ilk hanife demirtürke gittim sonra Sercan serine gıttım memnun kalmadım sımdı de Erol yazara aldım inşallah ondan memnun kalırım da artık doktor degıstırmem
Ruhsuz gezentianne ama hiç bir şey demedi doktorum ve tatlı hiç bir sey yemiyorum canım istemiyor zaten çay bile içemiyorum mide bulantısından
gezentianne Ruhsuz Tatlı yememekten değil ilk zaman mide bulantısından patates makarna ekmeğe daha cok ağırlık veriliyor bunların da hepsi şeker, taze sebze,balık,çorba bunlar iyi.Meyve de akşam değil gündüz yiyin bol su için yürüyüş yapın
Ruhsuz gezentianne canım patates hayatımdan çıkalı 6 ay oldu makarna ve ekmek te daha 1 kez yedim son 1 ayda meyde olarak üzüm yiyorum arada o da bakalım bugun de kan verdim yarın çıkar merak ettim kaç çıkacak peki neden referans aralığı 75-110 onu anlamadım
gezentianne Ruhsuz 110'u geçerse diyabet 70'in altı da hipoglisemi ölçmüşler tartmışlar öyle karar vermişler 🤣