Lindam diyete basladigimdan beri bebeğimin hareketleri azalmıştı 1 haftadır duxelcek diye bekledim düzelmedi bugün gittim doktora doktorum diyet yapacak diye kendinizde bebegide aç bırakma dedi çok şükür bu problem yokmuş sana tavsiyem benim gibi piskolojini bozup abartma pirinç hamur işi tatlı şeker gibi şeylerden uzak dur yeter ben bundan sonra öyle yapicam