uyanikkeda11 Kızlar bugün kontrolümüz vardı 37+3 deyiz. Nst girdim güzel çıktı doktor alttan bakalım dedi normal veya sezeryan olduğuna karar veririz dedi. Baktı 1cm açılman var gayet güzel normal doğum yaparsın dedi bana. Bu 1cm ne zamana kadar ilerler bilgisi olan varmı ? Hemen artar mı veya bir iki hftayı bulur mu
BuluttSecil uyanikkeda11 1cm açılmanın üzerine 3 hafta bile bekleyen var. Ama hareket hurma squat falan deneyebilirsin
Mercan46 İlk doğumda bende de vardı 40+0 da kendi sancım ile doğum yapmıştım ama her doğum farklı oluyor 😊
uyanikkeda11 Mercan46 hmm benim eşim bide askeri personel onu çağırcam ona göre de ondan merak ediyorum 🤔😂😂
Mercan46 uyanikkeda11 son haftalarda heyecan da artıyor bizede doktor beklemez erken gelir dedi 8. Aydan sonra ama sonuna kadar beklemiştim oğlum 🤭 normal doğumda zaman belli olmuyor maalesef