Momgirl Merhaba 18. Haftadayım ve acayip dişim ağrıyor doktor a gitsem hamileyim die bişi yapmıycak Önerisi olan var mı 😢😢😢
Purple13 Momgirl 2. Trimesterde diş tedavisi yapılıyor. Doktorunuza danışıp dişçiye gidebilirsiniz. Diş hekimi izin istiyor eğer kadın doğumcun izin verirse her türlü tedaviyi yapıyorlar
Mavilianne Momgirl Şuan bulunduğunuz haftada dişinizi tedavi ettirebilirsiniz. 2 trimester de doktor izin veriyor. 19. Haftamda dolgu yaptırmıştım. Zaten suan tedavi ettirin 3 trimester de imzalı doktordan izinli kağıt bile olsa dişçiler yapamayız diyorlar
Beyzakvrkk Momgirl bende 18. Haftadan beri çekiyorum azı dşim çürük ve defalarca antibiyotik kullanmama rağmen geçmedi geçmiyor 34 haftalık olduk ama hala apseli gene yeni bir kutu antibiyotiğe başladık 🤦🏻♀️
[silindi] Momgirl ben daha 5.haftamdaydım doktorum ve diş hekimim koordineli olarak tedavimi yaptılar hiç strese girme iki doktorunlada konuş tedavini ol bir an önce o eskidenmiş hamilelikte diş tedavisi olmaz olayı.