Aselifff Yaa kızlar bi bakıın, omü, araştırma veya doğum evinde özel oda şansımız oluyor mu, diyelim ki normal doğuma gittim o an bile olsa böyle birşey var mı, buralarda doğum yapan oldu mu daha önce??
Sermec Aselifff canım ben devlete gidiyorum ama orda dogum yapan arkadaşlarım oldu ama maalesef özel oda şansları olmamış ben son 2 ayda özele gıtcem ve dogumu özelde yapcam devlette dogumu hiç begenmıyırum cünkü
Gamze550651 Aselifff kadın doğumda eğer hastanede tanıdığınız varsa özel oda veriyolar onun dışında özel vermezler canım
Aselifff Sermec ben muayene olarak hem özele gidiyorum hem devlete ikisinden de çok memnunum ama doğum olarak devlet düşünüyorum şuanlık onda da kararsızım çekiniyorum🤦🏻♀️
Sermec Aselifff devlet hastahanesi olarak hangi hastahaneye gıdıyorsun cnm ben hıc memnun kalamadım devletten
Sermec Aselifff Aaa ben de ona aldım bu sefer randevu gercekten ıyı mı ben ilk hanife demirtürke gittim sonra Sercan serine gıttım hıc memnun kalmadım ayın 20 sinde Erol yazara aldım cok tavsiye ettiler
Aselifff Sermec ben hamile kalmadan önce de hamile kaldıktan sonra da hep ona gittim hiç kötü bişey yaşamadık bu ana kadar çok naif iyi bi doktordur :)
Sermec Ruhsuz benım arkadasın doktoru da oydu cok memnun du ben hanife hanım ve Sercan beye gıttım hıc memnun kalmadım sımdı Erol yazarı tavsiye ettiler bır de ona gıtcem bakalım ıns ıyı cıkar
Sermec Aselifff güler yüzlü olsun sorularıma cevap gelsin başka bir şey istemiyorum ayın 20 sıne gıtcem Erol beye 🙂
Sermec Aselifff valla hıc bır acıklama yapmıyor gülmüyor başından savıyor resmen Sercan bey Erol bey inşallah benı yanıltır ve ona devam ederim 🤗