BuluttSecil ysnyn kullanmayın tabiki havayla temas etsin ama güneşe de asmayın mümkünse sigara içilmeyen havadar bir odada kurutmalığa asın
Rukiye2709 ysnyn batıl inanç biliyorum ama bebek kıyafetlerini gece dışarıda bırakmayın diyorlar özellikle dikkat ediyorum. Bende yıkadım dışarı astım havalanması gerek diye
ysnyn Ilk yikadiklarimi evde camlari acarak kuruttum ama havalar serinlemeye baslayinca evde kurutmak zor ayrica cok nemli bir ilcede yasiyoruz deniz kenarindayiz kişin zor oluyor evde camasir kurutmak zaten bu yuzden kurutma makinesi aldik kurutma cazip geliyor ama kararsizim kuculur ceker vs diye
Rukiye2709 Suna_Aysal evimiz ne kadar temiz ki? Sonuçta evde de cam açıyorsun illaki. Çocuk bu mikropla büyüyecek bu kadar izole edersek daha çok hasta olur. Mikropla karşılassın bağışıklık kazansın
Gagacim Ben yıkadım balkonda kuruttum yüksek ısıda ütüliycem akşam ezanından sonra dışarda bırakmamayı ben de duydum