Emfa06 Daha evvelde yazmıştım ruhi bunaltısi olan varmi diye bu seferde evimden tiksinti oldu kusmalarimdan dolayı 15 gün annemde kaldım ama asla eve gelmekcistemedim evimden yatagimdan mutfagimdan tiksindim evde tek olduğum icin sıkıntılarım çoğaldı. 10 +1 gunluguz bugün. Azalma olmadı ne bulantı ve tiksintilerde . Ne zaman geçecek. Okadar gerçekten mutsuzsum ki . Herşeye ağlamakta istiyorum...😪😪
Mltm12 Emfa06 ben mutfağımdan tiksinmiştim. 17. Haftama kadar kustum. Su kokuyor diye duşa girememiştim çok zor günler ama geçiyor. Mutsuzluk oluyor yapamıcam diyorsun ama hepsi geçiyor sonra keyifli günler geliyor içini ferah tut zaman hızlı geçicek😊