minigim_35 Kilolu bebek sağlıklı bebek demek değildir lütfen üzülme. Kilo genetiğe bağlı biraz da. Ben günlük 2 yumurta yiyorum. Süt, yoğurt, muz, peynir, meyve ne varsa yiyorum, sağlıklı beslenmeye özen gösteriyorum yediklerime bağlı olacak olsa 4 kg’yi geçmesi lazımdı ama normal kilosunda şu an. 11 aylık yeğenim var 8 kg o da ama maşallah hem emiyor hem her şeyi yiyor. Kilo almaması sağlıksız demek değil yani anne karnında ya da doğduktan sonra fark etmez. Hiç takılma kilosuna sağlıklı olsun yeter. 😊