Sermec Merhaba hanımlar ben 12 haftalık hamıleyım gebelıgın başında aclık kan şekeri 93 cıktı 46 kiloyum cok yiyen bırı degılım aclık kan sekeri böyle yüksekse tokluk daha mı yüksek cıkar napmam lazım bu degerı düşürmem için
Sermec Suna_Aysal ne bıleyım biraz korktum yarın aile hekımlıgıne gıdıp tokluk kan sekerıme de baktırcam inşallah fazla cıkmaz
Sermec Nesexx ne bıleyım 80 lerde falan olması lazım deniliyor da bır kac postta denk geldim ben de acaba benımkı mı cok yuksek dedım dıkkat edıcem yuksekse eger zaten bır sey yedıgımde pek yok ama şeker riskli bir sey