Kelebek7 gebeliğimin 3. Ayından beri kullanıyorum ara ara kendi kendime bıraktım çok mide bulantısı yaptığı için ve içince sürekli kusuyordum en son kontrolümde Demir depolarımın boşaldıgını b12 sınırın altında olduğunu söyledi doktorum Demir serumu yazdı şuan hem serum hem iğnesi hem hapını kullanıyorum... doktorunuz söylemediği sürece zorda olsa yutun derim.. ben şimdi gece yatarken alıyorum hapı rahatladım biraz..