Bugün ye doktoruma gittim adet tarihimi sordu 25 aralık dedim ozaman 20 martta gel 2li testini yapalım mutlaka ogün gel sakın gecikme dedi. Eve geldiğimde baktım buradan son adetim 22aralıkmış önceki doktorum öyle demiş. Sormak istediğim şimdi ben 17sine mi almalıyım randevuyu 12haftalık olunca mı yapılıyor ikili test?