Selcen Merhaba kızlar şükürler olsun bugün bir kızımız olucağını öğrendik allahım hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağımıza Almayıda nasip etsin 🙏🙏 sizler kaçıncı hafta da öğrendiniz
Melekannesi_ Selcen benim oğlum du 16. Haftada öhrendigim ama bu 2. Gebeliğim şuan 14 haftaligim gitmedim daha bunu bilmiyorum o yüzden 😊
2annesi 12 de biri kız biri erkek büyük ihtimal dediler 13 de kıza benzettiler 14 de kesin kız dediler 😊 Allahın izniyle 2 tane kızım olcak 🤲🏻🤲🏻🤲🏻