Cansu_211 Canım ben estetisyenim , bence emzirme döneminden sonra düşün hemen düşünme , bir vücudun kendine gelsin biraz zaman tanı, hem süt yapıyor olucak vücudun ona endekse ol. Erken çünkü o süre ve emziren annelere kurumsal olan yerler tavsiye etmiyor. Genelde doktor izini istiyorlar ama emzirdiğin için radyasyon almak istemezsin diye düşünüyorum 🤔