Sermec Merhaba hanımlar ben 12 haftalık hamıleyım gebelıgın başında aclık kan şekeri 93 cıktı 46 kiloyum cok yiyen bırı degılım aclık kan sekeri böyle yüksekse tokluk daha mı yüksek cıkar napmam lazım bu degerı düşürmem için