Marayy canım benim de başımın belası enfeksiyon.. kadın doğumcu antibiyotikler verdi kullanınca da mantar oluyor bu kez. Ürolojiye gittim enfeksiyona antibiyotik cvp vermiyorsa mesane duvarına yapışmış olabilir dedi. D- mannose etken maddeli bi ilaç önerdi ama türkiyede yok yurtdışından getirticez, dktor rapor yazcak bunun için sgk karşılıyormuş. Bu ilaç mesane idrar yolundaki tüm enfeksiyonu çekiyormuş tekrarlama riski de yok bakalım inş faydası olur.. bıktım gerçekten ilaçtan doktora gitmekten.. bu yüzden gebelik de olmuyor tabii.!