Seda_123 lütfen kimsede yoksa da yaptırın ve su ailede yoksa yaptırmayın sözlerine bakmayın. Gebelikte şeker bünyenize bağlı bir durum. Yeme içmenize hareket etme yeterliliğine göre değişebiliyor. Anlamıyorum burada yaptırma diyenleri. Sağlık ocağında yapıyorlar, tetenoz aşısı olmuşsunuzdur aynı yere sabah aç karnına gidin hemen yaparlar.