Sirincili hemen hemen ayni durumdayiz canim 🤣 36+4uz bizde doktorum 41. Haftada izne çıkıyor zaten cikmasa da hic beklemeye niyetim yok inan. Cok agirlastim her yerim ağrıyor. Yalniz dedigin gibiyim ne sanci ne bi belirti hic bisey yok hurma yiyorum bol bol 37. Haftada adacayina başlayacağım bakalim hayırlısı olsun aslinda normal düşünüyorum ama insallah 40'ı bulmam cunku artik cok zorlanıyorum 😶