Kadriye1 Sırtımda şu çiçeği tarzında bişey cıktı araştırdığımda zona virüsü oluğunu öğrendim 31 haftalık hamileyim ve bir çok etkisi var bebeğime bu virüsü duyan geçiren bilen var mı yarın doktora gideceğim ama şuan ağlamaktan hastalandım desem yeridir. Dualarınıza muhtacim nolur dua edin virüs falan çıkmasın
Gokce_ Kadriye1 canım stresten çıkan bir şey olduğunu biliyorum bende onun bence bir doktora görün daha fazlada kendini üzme
1ogrencianne Kadriye1 inşaAllah değildir canım Rabbim şifa versin inşaAllah. Postun üstte kalsın bilgili arkadaşlar yazarlar
BuluttSecil Doktorla konusmadan bilgi almadan neden karnınızdakini de kendinizi de harap ediuorsunus. Yazık değil mi ?