Dilberrr zgrYilmaz amiiinn Rabbim isteyene de nasip etsin insaAllah. Kardesime hala vermedi Mevla ona da dua edin ins.
aslicerkan zgrYilmaz cok şükür sevindim senin adina 😊biz 36.haftadayiz bak zaman cabuk geciyor insAllah seninde oyle olur ama cok zorlama kendini hep dinlen bir sure sonra rahatliyorsun ☺
0114 zgrYilmaz canım merhaba nende 11 hafta lik hamileyim benimle en başından beri kahverengi az az lekelerim oluyodu geçen cuma günü rengi biraz koyulasti öyle olunca doktora gittim içerden çok az bi kanama olduğunu düşük tehliken olduğumu söyledi progestan verdi bugün doktora gittim azalmis tehlikem bi git istetsen belki benimki gibi degildir ama kafan rahat eder
zgrYilmaz 0114 cnm saol sana da çok geçmiş olsun gittim bende bana da progestan başladı inşallah sorunsuz alalım kucağımıza 🙏
bebekkaradag zgrYilmaz Ben de gebeliğimi öğrendiğimden beri progestan kullanıyorum. İçinizi ferah tutun🙏🏼
gizemgnll zgrYilmaz bnm arkadasım da sürekli kanama yasıyo canım suan maşallah 20nci haftaya geldi , istirahat et bol bol, doktora gitmezsen neyin oldugunu bilemezsin brnce bebeginin sağlıgı için gitmelisin , Allah şifa versin inşallah 😘
zgrYilmaz BayanYaman Allah razı olsun güzel insan güzel anne adayı 🙏😇inşallah sizlerde sağlıkla alın kucağınıza 🤗🐣💕
zgrYilmaz [bilinmeyen] inşallah canım çok saol Allah razı olsun sende inş sorunsuz şekilde al kucağına🙏🐣😇💕