Syrnkms Hamileleğimin ilk başında yaşadığım ağızdaki tuhaf tadı tekrar yaşıyorum 32 hafta da neden gerı geldi anlamadım ne yapsam sizlerde de aynı sorun oldumu nasıl gecırıyorsunuz doğru düzgün yemek bıle yıyemıyorum
Muallimehanim Syrnkms Aynı beni anlatmışsın. İlk zamanlarda bende de vardı ve şu an 34 haftalığım 1 haftadır geri geldi. Berbat bi durum. Ne yapsam geçmiyor
Elifikraveannesi Syrnkms ay 34 haftalığım bende aynısı bendede var. Ne içsem geçmiyor. Bogazlarım yırtık gibi sanki.
Syrnkms Muallimehanim limon biraz rahatlatıyor ama tam geçmiyor dene istersen hayırlısıyla bebeşleri kucağımıza alsakta bitse dertler 🙄
Medinee23 32+4 um bende ...aynı şeyleri yaşıyoruz bugün resmen yatıp uyuyamadım yarın Kontrol günümüz soracağım doktoruma