Mucizem_1 Kızlar 2 testte beta değerim 5 kati yüksek çıktı.boyle olan varmı.dktrum ameliyata gireceği için cok açıklama da yapamadı.bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi.kan degerinin takip edilmesi gerekiyor falan dedi.
Mervespr Mucizem_1 canım benim de riskli çıkmıştı o değerimden dolayı 3 lü de de aynı çıkınca amniyosentez önermişlerdi fakat detaylıda bir problem çıkmayınca ben yaptırmadım . Açıklama kısmında risk oranında ne yazıyor
Mucizem_1 shrbrk kan olarak ta bakiliyir 2 li teste.ultrason sonuclari normal çıktı.kan degeri 5 kati yuksek çıkmış
Mucizem_1 Ceydannesi peki yaşın kaç canım.yani 305 sonucu olduğunda kac yaşındaydın.ben 28 .yaş falan da önemli yq bu testlerde.
Ceydannesi Mucizem_1 valla ben 160 yukarısı duymadım ilk bebeğimde 32 idi düşün ama birimleri farklı oluyodur herhalde bugun gösterdim sonuç iyi dedi
Mucizem_1 Freebeta 245 cikmis.pap a ise 3.96.kizlar bunun yüksek olması ne deemk.dktr dogru düzgün açıklama yapmadi.sadwce kanda takip etcez dedi