tazee_annee Kizlar biliyorum zararlı ama az önce bir bardak içtim siz nasıl nefsinize karşı koyabildiniz🙄😏
okyanustakibulut tazee_annee valla ben cok içiyordum hamile kalmadan önce hamile kalinca nedense tiksindim simdi bazen fastfood yaninda ayda bir bardak içiyorum 😂
1ogrencianne tazee_annee 9 ay boyunca birkaç kez içmiştim. Canın istiyorsa arada bir iç kendini kötü hissetmene gerek yok bence. Aşırıya kaçmadığın sürece sıkıntı olmaz demişti doktorum 😊
Esrabrhkl tazee_annee içiyordum hamileyken şuan 1 buçuk aylık kızım var çok şükür bi sorun olmadı .. Tabi arada canım cek8nce içtim
Kumru_ tazee_annee Abartmadan içebilirsin bence yani 34.haftamdayim ilk iki ay hiç içmedim ama simdi ara ara içiyorum
Mervecrbg tazee_annee nefsime karşı koyamıyorum malesef ki doktorum 1 bardağı geçmediği sürece zararı yok dedi
Mervesnck Ayda 1 yada bilemedin iki onceden tiryakiydim simdi allah yardim etti galiba okdr istemiyorum eskisi gibi 😂🥰
duygusm tazee_annee Ben bu konularda hassasımdır ama bu kadar düşünmeye gerek yok 😊 tabii ki fazla tüketmemek lazım ama arada bir canınız çekti biraz kola içtiniz diye de vicdan azabı çekmeyin.
Sermec tazee_annee ben cay kola kahve seven ve tüketen biri degılım ama arada kaçamaklar yapıyorum cips keccap mayonez falan bence abartmamak sartıyla içilebilir yanı 🙂
Ozlembjk tazee_annee uff varya bu benim başımın belasi gibi bisey zararli oldugunu biliyorum lakin engel olammiyorum hergün iciyorum
Kkubra92 Ozlembjk bende hergün iciyorum ve doktoruma sordum oda hic bi sorun olmaz dedi insanlar sigara alkol iciyor koladan bisey olmaz icin rahat olsun bence
gh2019 tazee_annee ben normalde de içmiyordum kola. Ama sprite içtiğim oldu hamileliğimde çok canım istiyordu. Cola dan biraz daha iyi yine de gazlı içmemek lazım. Bir bardaktan bir şey olmaz bence sürekli içmeyin derim yine de.