Aykam123 9haftalık. Öncəki zamanlarda göğüslerim çok hassasdı. 2_3gündür çok normal, hiç hassasiyyet olmuyor. Korkuyorum ki, düşük belirtisi olur. Yarın doktora gidicem. Amma yine de huzursuzum.
KCnn Canım bende 14 haftadayim hassas olmasının düşük belirtisi olduğunu düşünmüyorum benimde bu sıra aşırı hassasiyet arttı arı sokması gibi sızlıyor genelde iç çamaşırı kullanmıyorum evdeyim hep zaten bulantılarım geçmedigi için dışarı cikmamaya çalışıyorum