zeyzey12 merhaba bayanlar ben 27 haftalık gebeyim bebegimin pozisyonu başı yukarda ayakları aşagıda kaçıncı haftada döndü bebeginiz bi belirtisi varmıydı?
deletedmom9494 zeyzey12 benim 29 da dönmüştü hatta hissettim gece uyandım hareketine sabah da farkettim üst taraflarım boşalmıştı ❤️
Beyzanurlina zeyzey12 bende 26+5 haftalıgız bizimde hep başı sagda ayaklar solda🤣 dün eşime diyodum ne zaman döner acaba dıe 🙈
SecilD zeyzey12 23 haftalıkken detaylı ultrasona girdiğimde doktorum geliş pozisyonunda dedi hala dedi baş aşağı şu an 31 haftalığız
Funda8 28. Haftada kontrollerde doğum pozisyonunu almıştı oğluşum 30. Haftada iyice aşağı inip baskı yapmaya başladı erkenciyiz biz 🤗
Aby34 20. Haftada ayrıntılı ultrasyonda doktorum baş aşağı geliş pozisyonunda dedi şu an 33+5 olduk hala baş aşağı pozisyonunda inşAllah geri dönmez :)
melegiminannesi zeyzey12 32 de bi döndü baş.aşağı sonra 34 de tekrar ayakları aşağıdaydi simdi 37 yiz doğum kanalında baş pozisyonunda