Cansubuke Ben tam 27 günlük hamile ilken öğrendim hamile olduğumu ve beta hcg değerim 4039 çıktı bu değer çok fazla etrafındakiler çoğul gebelik olabilir diyor sizce olabilir mi ?
Muallimehanim Cansubuke Ben tam 4 haftalıkken öğrenmiştim ve değerim 4.915 di. Doktorum tamamen bünyeyle alakalı olduğunu söylemişti. Kimi vücut hormonu fazla üretiyor o yüzden değer yüksek çıkıyor. Tek bebek bu arada :)
Cansubuke Muallimehanim ya ben kendim çok zayıfım şuan 43 kiloyum birazda endişelendim mol gebelikte de yüksek çıkıyormuş ya acaba öyle bi durum mu var diye
Tugsal Muallimehanim doğum yaptin mi canim bebegin nasil benimde betam yuksek sebebini bilemiyorlar tek bebek
_vesileaksoy Cansubuke benim bir gun gecikme ile 2000lerdeydi kisiden kisiye gore dgisiyor ferah tut icini ikiz de olabilir 😊 kotu bisey olcagini sanmiyorum
Muallimehanim Cansubuke Canım boşuna telaşlanma bence benimde öyleydi çünkü. Keseyi falan görünce rahatlarsın ☺️
Busimss Cansubuke doktordan hemen randevu al belki keseyi bile görebilirsin kuzum ☺️ Hayırlısı olsun sağlıkla kucağına al insallah öyle kötü şeylerde düşünme pozitif ol hep.
Busimss Cansubuke bence de beklemene gerek yok en azından bir randevu al görün içinde rahat etmiş olur hem
ebis Cansubuke benim ki adetten 6 gün sonra 11900 Dü. Çoğul değil bende çoğul olabilir diye beklemiştim :) hayırlı olsun sağ salim kucağına almak nasip olsun
Pukhett Cansubuke 5hafta 5 günlükken bende 4binlerde bi değerle öğrendim. Vücudun hormonlarının çalışması ile de alakalı olabiliyor
Ozgdnc 4+2de 4118 bhcg değerim vardı, ikiz gebeyim ama değerle alakası olmadığını söylüyor tüm doktorlar önemli olan 2 kese olması ve sağlıklı bebeklerin gelismesi
inci07 Merhaba arkadaşlar benim de 4 günlük bir gecikmeyle geçen perşembe 17800 lerde bir değer çıktı keseyi gördük ama bebeği göremedik sanırım bebeği ve kalp atışını görene kadar stresli bir bekleyiş oluyor