Nznsmsk Merhaba kızlar çatlaklara en iyi çözüm nedir? Siz neler yapıyorsunuz? Herkes buraya uyguladıgını ve yararını gördüyse yazarsa hepimize bilgilendirme olmuş olur. :))
Nuraslanklc Nznsmsk ben kakao yağı kullanıyorum onuda sadece göbeğime sürüyordum 🙄 göbeğim de henüz yok ama bacaklarımın ön kısmında üstlerinde çatlamaya başlamış😞 artık oralara da sürüyorum inşallah daha da çoğalmaz
Mgtl Henüz kullanmadım ama alovera yetiştiriyorum eminimki o ise yarar. Akşamları sürmeyi planlıyorum 🤗
Badevehande Ben striacare kullandım 6-7 aylarda Hindistan cevizi yağı kullandım hala devam hergün banyodan sonra sürüyorum bazen bacaklarıma da sürüyorum genelde karnımave göğüs bölgesine uyguluyorum çatlağım yok
pelen Aslında sonradan oluşan çatlaklar için çözümler varsa doğal yollardan ameliyat operasyon dışında .. Onlar daha yararlı olur bende müzdaribim karın bölgemde var 18 kilo almıştım ilk hamileliğimde şimdi ikinciyi de istiyorum daha kötü olur mu diye de çekiniyorum açıkçası
Hayatinmelodisi pelen oluşan çatlağın hiç bir çözümü yok maalesef kremle filan hiç geçmiyormuş oluştuktan sonra. Belki artık makinalar vs gelişti lazer gibi şeyler olabilir anca güzellik merkezlerinde o da geçirir mi emin değilim..
Hayatinmelodisi Lierac çatlak önleyici krem ve bebe yağı içine badem yağı karıştırıp sabah akşam bunları sürüyorum. Lierac yeni sipariş verdim bana da tanıdığım bir Dr önerdi oda hamile. Bacak göğüs göbek bel her yere sürüyorum pehlivan gibi