NazHzl Merhaba 34. Haftada erken doğum yaptım mecburen spinal sezeryan oldu.. ameliyata giderken çok korktum ama hiç korktuğum gibi olmadı ameliyat sürecim çok kolay geçti. 3 gün oldu ama hala yürürken oturup kalkarken çok canım yanıyor. Sizler kaç günde iyileştiniz kaç günde en azından dik durabildiniz çok zorlanıyorum... lütfen spinal olanlar yazsın🙏🏻
Muallimehanim NazHzl Bildiğim kadarıyla yardımcı olayım arkadaşımda 1 hafta önce spinal sezeryan oldu ve burda olanlarında dediği gibi 1 haftanın sonunda tam olarak doğruluyor çoğu insanlar. Dikiş ağrıları içinde 2 haftanın geçmesi gerekiyormuş. Geçmiş olsun
Ozgehasan NazHzl 2güne toparladim ama agri illaki oluyor tam anlamıyla 1 hafta yi bulur zaten canm toparlanman
esra1907 NazHzl canım ameliyattan 1 hafta yada 1 buçuk hafta sonra rahat oturup kalkabildim şimdi 13. gün iyiyim ama ara sıra ameliyat yerim ağrıyor
NazHzl Elininanasi burada yazanları görüyordum 2. Gün kendi işlerimi yapmaya bebeğime bakmaya başladım diye ben yerimden kalkarken ağlıyorum acıdan😔
yasmin_ly Ameliyattan cikip yemeye basladigin zaman bol bol kahve ve bitter cikolata ye cok su ic basini cok hareket ettirmemeye calis bas agrin olmasin cok zor oluyor amann ihmal etme canim cok kotumbi agri cunku..