Minik_kuzum1 Merhaba ben 6 Eylül de sezaryan oldum Doğumdan sonra kontrole gittiniz mi nasıl muayene etti doktor
Gurbetgelini Minik_kuzum1 ilkinde sadece dikiş alınması için gittim ikincide de estetik dikiş olduğu için tekrar kontrole gitmedim
Mrymkerem Minik_kuzum1 estetik dikiş yapıldı bir hafta sonra kontrole çağırıyor.. normal kesilen yee ri bakıyor eliyle birde ultrasonda baktı içerde bişey varmı diye .. tedirgin olacak bişey yok canım.. bende iki ay oldu sezeryan oldum.