Kavakyellerihercai Kızlar 11 haftalık gebeyim çok halsizim isteksizim yürüyecek halim Yok dışarı çıkmaya hevesim Yok normalde kendime bakmayı severim kaşım çıktı kuaföre gitmem lazım gidemiyorum 😔 sanırım hep böyle kalacam korkuyorum benim gibi olanlar var mı?
Gurbetgelini Kavakyellerihercai normal canım bunlar vücudun adapte olmaya çalışıyor hamileliğe bir süre sonra geçer
Kevser_29 Kavakyellerihercai normal canim ben de senin gibiydim halsizlik uykusuzluk yorgunluk cok cok normal ama sen yine de cok salma kendini
Kubraseyit00 Kavakyellerihercai 12 haftayim alttan falan kendim aliyom biraz kasimi. Disari cikip yurumem yasak zaten o ayri bulantı ve halsizlik yüzünden iğrenç görünüyor Kasım:((
Hayathayeller Kavakyellerihercai 15 haftalık olduk hala halsizlik migde bulantisi devam ediyor ya bütün gün uyumak istiyorum 😭
Kavakyellerihercai Gurbetgelini inşallah öyledir cnm kendi kendime depresyona mı giriyorum dedim hiçbir şeye halim Yok 🤦🏻♀️
Medine_1992 Kavakyellerihercai canım şükür 4 aylık oldum ve yeni yeni enerjim gelmeye başlıyor eğer iştahsızlık varsa yemediğimizden de enerji gidiyor zaten hormonlar tavan biraz daha sabır 🤲😊🌺
duygusm Medine_1992 Böyle yorumları görmek moralimi düzeltiyor. Bulantı ve halsizlik hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor bazen. Hamileliğin keyfini hiç yaşayamadım henüz.
duygusm Kavakyellerihercai Ben de öyle sayılırım. Vücut sanırım bebeği korumak için biraz yavaşlıyor. Düzeleceğini söylüyor yaşayanlar, sabırsızlıkla bekliyorum 😊
Medine_1992 duygusm canım o kadar normal ki bende hep sürecek sandım yeni yeni kendime gelmeye başladı yine çok enerjik sayılmam ama ilk haftalara göre daha iyi gececek elbet 😊bebişler iyi olsun da