Tntuna Sonunda benim de doğum şeklim ve günüm belli oldu. Doğum şekli için doktoruma hiç baskı yapmadım. Tercih bildirmedim. Hangisi mümkün ve sağlıklıysa o olsun demiştim. Bugün 36+3 . Çatı muayenemi oldum ve kemik yapımın müsait olmadığını , eğer normal doğum için zorlarsam doğum esnasında vakum kullanmak zorunda kalabileceğini söyledi. Vakum yönteminin zarar ve zorluklarını zaten herkes biliyor. Böylece günümüze ve şekline karar vermiş olduk. 7 Ekim’de spinal sezeryan ile kızıma kavuşacağım Allah’ın izniyle. 🤲 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah. Sağlıkla kızımı kucağıma almam için bir inşallah bile derseniz çok memnun olurum 🧿🤲🙏🏻🥰
Yasmin26 Tntuna peki 7 ekimden önce dogum baslarsa suyun falan gelirse nolcak ?? Yanlış anlama söyledigimi bilgilenmek icin soruyorum bende 36 haftadayım 🥰
Esuyum38 Tntuna hadi gözünüz aydın gününüz belli en azından ben henüz çatı muayenesi olmadım 38.haftada belli olacak şimdi 35+5deyiz
Melike35 Tntuna bana da 7-8 Ekim dendi Cuma doktora gideceğim yine bakalım değişir mi bilmiyorum 🤷🏻♀️ 39+1 oluyorum 7 Ekim de