Rabia411
Kızlar 22+3 hamileyim az önce muayenede bebek herşey gayet iyiydi idrar tahlili yaptık doktor yeniledi 2 kere yapıldı protein pozitif çıktı 24 saatlik idrar toplaması yapılacakmış yaşayan var mı neyle karşılaşırım lütfen bilen varsa bişey söylesin