başka bir hastaneye gidin size alfamed ilacı vermesi lazımdı. 20. haftaya geliyorsunuz. tansiyon tehlikeli bir durum ben 8. haftadan sonra cıktı tansiyonum ve alfamed kullanıyorum. nasıl.ilgilenmez. ilgilenmesi lazımdı allah korusun her şey olabilir limonlu su için ama muhakak başka doktora gidin