Bebehlimmm üzüldüm senin adına canım yaa
İnan bende geçen hafta ilk defa muayene oldum ebe çok iyi yaklaştı bana
İster istemez kendimizi o an sıkabiliyorz onların anlayışlı olması gerekirken bizi doğum yapamayacak konusunda kötü etkilemeleri kendimize olan güvenimızı yok ediyor
İnşaallah çok kolay doğumun olur canım hiç korkma sadece sana çok kötü bi ebe denk gelmiş bu kadar❤