Kızlar bende 20. Haftadan sonra hissetmeye başladım ama çoğu hamileye göre az hissediyorum yani bazen günde 5-6 kere bazen günde anca 2 kere dün detaylı ultsrasona girdim ve doktora anlattım detaylıda baktı şuanlık plesantası önde dedi kendine yastık yapmış o yüzden çok hissedemiyosun dedi bizim oğlan bildigin keyifçi çıktı öne yastık almış kendini arkasına almış Şiddetli vursa bile bana çok hafif gelmesi gayet normalmiş korkmayın inşallah ileride daha çok hissederiz