Alyazumra medipol hayatımın pişmanlığı oldu. Ve ne yazkki bunu doğumdan snra anlayabildim gece 4 de doğurdum başımda bir ebe vardı egosu tavan. Sırf bağırıyorum ıkinamiyorum diye eldivenleri cikaRip gidip karşıdan bıraktım seni dedi ve o an yanmda temizlikçi vardı o bana yardım etti doktor desen son saniye geldi zaten. Hepsi egolu. Çocuğumu çok şükür ki o huzursuzluğa rağmen sağlıkla kucağıma aldım tek tesellim o. Şu an tekrar hamileym ve aradıgm tek kriter egosuz doktor huzurlu bi doğum.