Gmzli21 Merhaba kizlar 24+6 dayim karnim sertlesiyor bir tarafim bir anlik o ne anlama geliyor acaba bileniniz var mi? Rabbim hepimize saglikla vaktinde dogum nasip etsin🙏
Beyzanurlina Gmzli21 ne sancısı ya 😂 ilk gebelıgınse eger karın buyudukce kaslar geriliyo ee normalınde cocukta buyuyo bı skntı yok yani nefes darlıgı bıle yapıyo karın sertlesmesi rahatsız ediyo hatta bol bol yagla karnını 🙈
berguzar1987 Gmzli21 ben o sertleşmeden dolayı sizin haftanızdaykrn hastaneye yattım 45 gün ilaca bağlı kaldım doğurmayayım diye 45 gün sonra doğurdum 31. Haftamda lütfen dikkate alın birgün içinde 4 yada 5 kez oluyorsa doktora gidin
anapanda12 Bu kasılma yani sancı oluyor doğuma doğru ilerledikçe rahim hazırlık yapıyor eğer 1 dkdan uzun olup bi saatte 4ü geçiyorsa doktoruna mutlaka görün ve rahim ağzı ölçümü yaptır
Gmzli21 Evet bazen sag bazen sol tarafim ama doktoruma önceki kontrolde söylemistim önemli degil dedi bebek dönüyordu yada bir tarafini oraya yasliyordur o an dedi ama karninin genelinde sertlik olursa direk gece gündüz farketmez gel dedi.
Caglates Hllswm kizlar ben 6 haftalik hamileyim adet olcakmis gibi hisediyorum niye oyle acaba bi bilginiz varmi bu konu haknda
Sevkoo Karın sertlesmesı gercekten bır sancı rahımı uyaran erkenden gelen yalancı kasılmalar arkadaslar 24 haftadan berı aynı skntıyı yasıyorum erken dogum rıskıne sebep oluyo 30 haftamdayım bu yuzdeen progestanı fıtıl olarak kullanıyorum nıdıcard kullanıyorum cıger gelistırıcı ıgne vuruldm sımdıye kadar 3 doz ıgne kullandım 1 ay dusuk onleyıcı benım fıkrım bu doktorunuza danısmanız o sıze gereklı bilgiyi yalancı sancı olup olmadıgı hakkında bılgı verecektır hafıfe almayın derım
Gmzli21 berguzar1987 Peki bebeginiz ne durumda küvezde ne kadar kaldi. Rabbim saglik afiyet sifa versin insallah kuzuna💕