Tgce61 travel bebek arabasını uç beş ay hava civa uğruna kullandım ama bebek büyüdükçe anladım ki konforu daha önemli bende baston bebek arabası aldım joie marka dan hem yatıyor hem de dik de duruyor kızım kucagımdayjen de katlayabiliyorum ☺️ Durumunuz o kadar iyi değilse travel almayın çünkü en geç 1 yılın içinde zor geliyor onu katlamayı şöyle soyliyeyim eğer arabanın bebeğin size baktığı taraf ile takk diye kapatamıyorsunuz onu ters çevirip katlıyorsunuz bu da en az 10 dk beni deli ederdi çünkü şimdi balkonda çöp niyetine verdiğim 1000 tl ye oldu yapcak bişey yok 😁