Merhaba arkadaşlar,
Bu konu ile ilgili forumda pek bir bilgi bulamadım.
Tatil için memlekete gittimde ayrıntılı ultrasona girdim ve doktorum sadece kalp parlaklığı gördü ve bunun tek başına bi anlam ifade etmediğini geçeceğini söyledi(bu arada 2li testim temiz çıkmıştı).
Yaşadığımız şehire geldim doktorum tek ayağında parmak açıklığı gördü fotoğrafını da atıyorum.
Aranızda sandal gap denilen bu açıklığı yaşayan ve down sendromu ile karşılaşmayan var mı?
Bu belirsizlik beni ve eşimi çok etkilediği için yurt dışına kan yolladık. Benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı bunu merak ediyorum.
[url=
https://hizliresim.com/7BZqYa][img]
https://i.hizliresim.com/7BZqYa.jpg[/img][/url]