Mucizemmm00 canım bende özele gidiyorum onlar raporu çıkardı ben hiç uğraşmadım ..sizin hastane raporla uğraşmak istemiyor heralde
O zaman sizde pıhtılaşma olduğuna dair verdiğiniz periferik kan değerlerinizin olduğu sonucu devlette ki kadın doğuma, hematoloji veya dahiliye bölümüne götürün ordan size rapor çıkarsinlar